dilluns, 12 d’octubre del 2009

GITIC: Creació de Bloc de Notes (Google Notebook)




Avui 12 d'octubre, creo el meu primer bloc de notes a Google.

Primer de tot necessito un compte vinculat a Google i he aprofitat la meva direcció Blogger per accedir a l'aplicació NoteBook.

He creat el bloc de notes amb el nom de "La meva música". Allà he obert tres seccions amb diferents grups que m'agraden i he posat a cada grup una cançó i amb ella l'enllaç directe a la pàgina "Discogs.com" aprofitant les eines que facilita Google NoteBook.

Clicant als enllaços podrem comprovar la informació de la cançó (any de creació, estil...).

Per últim he fet públic el meu primer bloc de notes per a que tothom hi tingui accés.

El link és aquest:
http://www.google.com/notebook/public/13990535415405376832/BDQsISwoQ_ayHycQk

El resultat de la meva pàgina és el següent:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada