dimarts, 29 de desembre del 2009

Intervenció de Síntesi


És estrany haver d’escriure una cloenda tan aviat. Únicament han passat uns quatre mesos des que vaig començar a escriure al meu bloc.

D’entrada, quan vaig obrir el bloc vaig pensar que era una feina més, com les altres.

A mesura que he anat actualitzant m’he adonat que ha estat una feina útil i que aquest bloc és com un petit dossier cibernètic amb les activitats que he anat realitzant al llarg del quadrimestre.

Per tant, tot això m’ha servit com a recopilació i experiència davant del món de les noves tecnologies.

A la meva primera entrada, vaig explicar que m’agradaven les noves tecnologies i que en sabia bastant. Un cop acabat aquest bloc, m’he adonat que estava equivocada, tant de cara a la didàctica com per a hobby.

No sabia de l’existència del programes GIMP i AUDACITY i des que els he conegut, els he utilitzat no només per activitats de la universitat, sinó per coses personals i en temps d’oci.

Pel que fa la didàctica, m’ha agradat molt el WebQuest. Tampoc sabia de la seva existència i penso que serà una eina útil de cara al meu futur com a professora. Cada cop més, les noves tecnologies s’utilitzen més a l’aula com a suport per el professor i captar millor l’atenció dels nens i aquest programa és una bona opció per a treballar matèries d’una forma diferent.

Les entrades escollides són les següents:




Link: GIMP


Link: AUDACITY


He escollit aquestes (GIMP i AUDACITY) perquè han estat les més dinàmiques, encara que totes estan molt treballades i han estat de gran utilitat.

Desitjo que us hagi agradat el meu bloc i us pugui haver estat útil en alguna ocasió.

Que passeu un bon Nadal i entrada d’any però no us oblideu d’estudiar!

Olga Masvidal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada