dimecres, 23 de desembre del 2009

Autoavaluació Recitació

Aquí teniu l'autoavaluació de la meva recitació sobre "La sopa d'all"


Elecció del text: Vaig escollir en conte de “La sopa d’all” perquè des de petita m’ha agradat el seu significat i em porta bons records de l’escola.

Expressió oral: Encara que ho portava tot preparat, crec que vaig cometre algun que altre error a l’hora de connectar les frases i un cop vaig dir “provar la sopa” en comptes de “tastar la sopa”.

Mirada: Penso que bé. Vaig mirar al front i intentava anar mirant al públic, encara que, els nervis traeixen i en aquell moment no saps ben bé on mires realment.

Veu: El to de veu és correcte.

Postura: No va ser la correcta. Estava recolzada a la taula per sentir-me protegida. Per la pròxima intentaré corregir aquest greu error.

Gesticulació: Al principi no gesticulava res, m’havia d’adaptar al terreny. Als 30 segons, aproximadament, vaig començar a sentir-me millor i aleshores a ser jo i vaig gesticular una mica (no gaire perquè gesticulo poc habitualment).

Control dels nervis: Quan caminava cap el mig de la classe estava bastant tranquil·la però, va ser arribar al centre i veure tants ulls mirant-me que em vaig posar una mica nerviosa i em sentia cohibida. Per sort, els nervis van anar de més a menys i vaig controlar la situació.

Altres: A part dels meus errors, estic bastant contenta amb la meva recitació. Anys enrere no hagués estat capaç de parlar davant de tanta gent i penso que és un fet important com un repte personal. Tot és qüestió de pràctica i estic segura de que cada cop aniré millorant poc a poc. També, cal tenir en compte que és la primera recitació que fem i el primer any d’universitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada