dilluns, 2 de novembre del 2009

Anàlisi d'anuncis


Anunci Altea XL - OH BROTHER!





ARGUMENT:
Una nena va amb el seu pare a una tenda d'animals i compren un "mostre" al que li diuen Brother.
Aquest "mostre" té una característica especial i és que quan més l'estimen més creix.
En Brother va creixent fins al punt de no cabre al cotxe. La família ha de marxar sense ell, però el troben tant a faltar que decideixen acabar amb el problema comprant l'Altea XL.

ANÀLISI:
Pel que fa els decorats veiem una casa normal, acollidora, amb una família que s'estima i molt unida.
Els enquadraments són horitzontals i s'observen fàcilment tots els moviments i actes de la família amb en Brother.
La cançó al principi és de melanconia, trista, troben a faltar en Brother. Un cop han cambiat el cotxe i tenen l'Altea XL, el ritme s'accelera i es converteix en una cançó alegre, cantada amb èmfasi.
Com a detall, fixar-nos que el cotxe vell és gris, en canvi, l'Altea és vermell, color de la passió.
La càmera és a temps real.

ESLÒGAN:
"Porque ya se sabe que passa con los monstruos, crecen, crecen y crecen..." --> "La família al poder"
Els "monstruos" són els nens. Aquesta personificació és molt tendre i afectuosa, ja que també durant l'anunci, el mostre ha estat rebent amor contínuament, com fan (o haurien) de fer tots els pares amb seus fills.
Realça el concepte de família per així arribar al receptor d'una manera sentimental, tocant la fibra.

OPINIÓ PERSONAL:
Cal dir, que no havia vist l'anunci. Quan el vaig veure a classe em va encantar i em va sobtar no saber de la seva existència.
En arribar a casa, el vaig tornar a veure per analitzar-lo i cada cop veia més coses.
Personalment, és un anunci que em toca la fibra, ja que el monstre encara que és lleig, té una mirada molt tendre i innocent, i alhora és carinyós.
És un anunci agradable del que segur que quan surti per la tele el miraré i estaré atenta, i el més important i objectiu de l'emissor, el relacionaré amb l'Altea XL.





"GALERIAS"




També vam veure un anunci antic de "Galerias" que no he pogut trobar.
El vam analitzar conjuntament a classe. La seva llum, els seus colors, el significat, la relació amb la realitat...
Com a conclusió, vam argumentar que l'anunci expressava que la seva roba, les seves sabates, materials... eren resistents, fetes per a nens.
Mirant des del punt de vista "professional", es veu com els nens s'avorreixen a classe, de l'emoció de sortir de l'escola empènyen al professor pel passadís, corren cap a la "llibertat"...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada